Tomas födelsedag '12

Idag var det Tomas födelsedag och han önskade sig en riktig sommartårta.
Bakade en med vaniljbottnar och fyllde den med en riktig god vaniljmousse och jordgubbar, samt gädde och jordgubbar. Tårtan täckte jag sedan med grädde smaksatt med lite vaniljpulver och dekorerade den med jordgubbar. Masor med gubbar i denna tårtan också! Använde ca 2,5 liter :)
Den blev riktig god och somrig!
 
Imorgon ska det bakas igen, för då är det dags att fira min pappas födelsedag!
 
En sommartårta,
 
 
Jordgubb, vanilj och grädde

Kommentarer
Postat av: jennifer

alltså guud! Kan du komma dagen innan bröllopsfesten o baka bröllopstårtor med mig? Du e ju fantastiskt duktig på detta!!! puss

Svar: Ja absolut! klart jag kan :D Tack vännen, det värmde :)
Inger

2012-07-04 @ 13:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0